دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

30 سالگی _قسمت اول

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸ ق.ظ

چند وقت دیگخ سی سالم میشه

استرس گرفتم نمیخوام ترسهام به دهه چهارم ببرم. مثل ترس از زبان! چیزی که سالیان سال من رو متوقف کرده....از طرفی میخوام کارهایی بکنم که همیشه دوست داشتم و نشده

دیروز رفتم کلاس عکاسی و چقدر خوشحال شدم که کاری دارم انجام میدم که دوست داشتم و دارم.

احتمالا یه کلاس انلاین فرانسه هم بنویسم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۵
samira sr

نظرات  (۱)

۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۲۴ مریــــ ـــــم
از ۲۲ سالگی به بعد هر‌تولدم دچار بحران اون‌سن‌میشم!
خدا ۳۰‌سالگی رو به خیر کنه
پاسخ:
22 -24-25-26 حتی 28 سالگی خیلی قشنگ هستند. خیلی فرصت داری از این سالها استفاده بکن. زمان به سرعت میگذره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی