دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سلام

امسال اردیبهشت اصلا برام قشنگ نیست. راستش بخواید من هنوز توی اسفند 98 موندم. 

انگار یکی توی اسفند پرتم کرد و من از تقویم و تاریخ جدا شدم.

درسته 99 هم خیلی خوب شروع نشد و در واقع سال فقدان و غم بوده.. اما یا من فقدان زودتر شروع کردم یا کلا از سیر تاریخ جدا شدم.

هر روز بی اختیار یادش میافتم و سعی میکنم گریه نکنم

امروز برشگتم تهران...وقتی ماشین از حوالی خونه اونها رد میشد تو دلم فریاد میزدم اسمش صدا میزدم ... دقیقا همون کاری که توی اسفند وقتی از تهران داشتم میرفتم کردم...اما اون نشنید..

چرا فریادهای ما انقدر لال!

از کی ما کر شدیم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۲
samira sr

نظرات  (۱)

سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

پاسخ:
مرسی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی