دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یار جدیدش

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸ ق.ظ

سلام

این روزها به سختی سپری میکنم، هرچیزی به شدت من رو یاد اون میندازه از لازانیا بگیر تا شال و روسریم. بغض میکنم و گریه میکنم. حساس شدم روش. بیمار گونه..چک میکنم الان انلاین...یعنی الان با کسی هست؟ بعد دو ماه رابطه جدید شروع کرده؟

عکسای عسل رو برای کی میفرسته؟ چرا رفت؟ چرا استیصالی که خودش 12-13 سال پیش تجربه کرده بود برای منم درست کرد...توی روز معمولا انلاین نمیشه اما شبها تا 1-2 مشغول... یاد روزها اول خودم میافتم. ... اتفاقا همین موفعها بود اوایل اردیبهشت سه سال پیش...

یعنی اونی که الان باهاش انقدر کامل! که میشه بش گفت کاملیا؟ 

از اون دختر متنفرم .. نمیدونم کی؟ اما همونی که جای من گرفته الان

چتها پاک نکردم بعضی وقتها میرم میخونم گریه میکنم یا خنده کوتاهی میزنم اما بعدش یادم میاد که این داستان اخرش تلخ

او رفت.

همه میگن وقتی اون رفته باید خودش برگرده خودت کوچیک نکن..

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۲
samira sr

نظرات  (۱)

متاسفم :( 

امیدوارم پشیمون بشه 

پاسخ:
ممنونمعزیزم.
امیدوارم تو این بحران یکی درست راهنمایم بکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی