دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

روزمزه

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۹ ب.ظ

سلام

اونقدر پریشونم که هر روز میام شرکت چهرآزی رو گوش میدم. دلم برای حبیب و دلبر و جمشید میتپه...اما قلب خودم تند تند میزنه برای خودم برای عشقم ..

اصلا عشق بود یا حماقت؟ عشق اگه اینه پرهیز میکنم از هرچه عشقه! به خودم گفتم بدون عشق با اولین نفری که اومد ازدواج کنم. 

دیروز انقدر دعا بد دبرای دوستش کردم. دعا کردم که  تاوان پس بده...حرص خوردم ولی بعدش دیدم فایده نداره...فقط منم که اعصابم خورد میشه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۹
samira sr

نظرات  (۱)

۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۴:۰۵ اسماعیل حسن زاده
سلام خیلی وبلاگ خوب و جالبی دارین و قلمتون خوبه . 

اگه تمایل به تبادل لیک دارین به وبلاگ ما سر بزنید .

http://www.linkbaz.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی