دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

گردشی در گیلان

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ب.ظ

آخر هفته یه سفر کمپی رفته بودیم. سفر خوب و آرومی بود و البته سختی های خودش داشت. مثلا مشکل آب! 4 بطری اب داشتم که روز اول همش خوردم و در واقع تشنه بودم! از بس که عرق ریختیم.

مشکل دیگه همسفر و دوستم بود که خیلیییییییییی کند و اروم! دیگه فس فس کردنش کلافم کرده بود حسابی. کلا درکی از این نداشتم که سفر صحرایی داریم میریم. لاکچری رفتار میکرد :/

مشکل دیگه تعارفی بودن من بود! هر 3 نفر باید یه چادر حمل میکردن. چادر سه قسمت شده بود دو قسمتش من روز اول که خیلی سخت بود حمل کردم. هلااک شدم و داغون.

مشکل منم که تعارفیم و راحت بقیه از این داستان سو استفاده میکنن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
samira sr

نظرات  (۲)

سمیرا اگر هر سه نفر یه چادر داشتن و چادر هم سه قسمت بود. یعنی هر نفر یه قسمت.
روز اول تو دو قسمت رو برداشتی، روز بعدی یه نفر دیگه دو قسمت رو برداشت و تو راحت بودی؟
پاسخ:
اینطوری که تو میگی نیست.
یه شب بیا پیشم :/
ایکس نیومد همراهت؟
پاسخ:
نه نیومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی