دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دلجویی و دلبری

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ق.ظ
دیروز بش گفتم دوست دارم ببینمت البته اگه برنامت جور باشه.
بعد گفتش راستش سرم خیلی شلوغ خبر میدم. بعد پرسید تا کی هستی و اینا...خلاصه گفت اگه تونستم 6:30 میام جای همیشگی...من که دیرتز از 6:30 رسیدم و اون خبر نداد و جواب تلفنم هم نداد...
یکم ناراحت شدم البته رفتم دنبال کارهای خودم...تا 9 شب زنگ زد. وسط خیابون بود..گفت تازه از شرکت در اومدم..فردا دمو داریم..یه ذره بهتر شده بود ولی بنظرم باز اکی نبود. 
تا صبح خودم بش pm دادم و بنظرم حالش بهتره
اینکه چطور ناز کنی و چطور دلبری خیلی مهم...خیلی!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
samira sr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی