دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کلیشه ها!

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ق.ظ

یه سوالی ازم یکی پرسید. گفت رابطه ات چقدر با این آقا جدی شده؟

موندم چطور جواب بدم. از کجا بفهمم که جدی شده؟ چه معیارهایی لحاظ کنم؟!

خلاصه موندیم از کجا بدونیم کسی ما رو دوست داره

البت من ادم شکاکی هستم و دایم فکر میکنم که یارو نقشه برای من داره و این مانع لذت بردن آدم میشه.

نظر شما برای جدیت رابطه چیه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸
samira sr

نظرات  (۱)

سوال بعدی اینه که اون یکی، چرا این سوالو پرسید؟
میخواد فرد جدیدی رو بهت معرفی کنه؟
پاسخ:
نه
یه دوستی ازم دور و خیلی نزدیکه بهم پرسید. میخواست ببینه تا چه حدی تو رابطه عمیق شدیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی