دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آتش بست!

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ق.ظ
عزیز راست میگفت.... میگفت منم مثل همه ی پسرها...
حرفش درست بود...
حرف هانی هم درسته که میگه فکر نکن یکی با بقیه فرق داره
بخاطر همینا خیلی دلم میخود زندگی هرچی زودتر تموم بشه..
دوست ندارم با این وضعیت تا اخر عمر "بجنگم"
خدایا بیا باهم آتش بست اعلام کنیم...
بذار من قربانی جنگ نشم چراکه بعد مردنم مادری هم حتی نیست که بخواد جنازه بچش رو تحویل بگیر..
خدایا بذار با پایان عمرم هم تو برنده این جنگ بشی هم من..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۱
samira sr

نظرات  (۳)

چی نوشتی؟ (دونقطه آدم در حال فکر)
پاسخ:
دقیقا خودم هم همین قدرت گیجم ...منگ
یه بخشی از یه کتابه؟
پاسخ:
کنایه نیست. خواست قلبیم
کنایه نه، نوشتم بخشی از یه کتاب ه؟
پاسخ:
سلام . نه بخشی از خواسته قلبی من ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی