دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خوابهای سریالی

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

توی این 28 سال عمری که از خدا گرفتم خوابهای عجیب زیاد دیدم. مدتها توی خوابهام پرواز میکردم و این مسله سخت اذیتم میکرد.

قبلا شنیده بودم که بعضیا میگفتن خوابهای ادامه دار میبنن مثلا بعد چند شب تازه ادامه خوابشون میدیدن...

حالا دیشب من توی چند ساعت یکی از این خوابها دیدم

اولش خواب دیدم عمو حسین مرده!!! تو خواب نمیخواستم باور کنم تا اینکه در بخش اول خودم خاک روش ریختم..یک بار از خواب بیدارشدم گفتم اگه مرده چرا من سفید پوشیدم؟؟ یه نگاه به مامانم کردم دیدم اون مشکی پوشیده.. با خودم گفتم حتما مرده خوابیدم ادامش دیدم... زنعمو و بچه های یتیم شدش... پاشدم باز.... دوباره سوال کردم عمو ایا فوت کرده؟؟!! حتی گوشیمم چک کردم...

باز خوابیدم... اینبار مراسم ختمش بود....

تقریبا مطمئن شده بودم عموم فوت کرده... گفتم صبح باز مشکی میپوشم

خداشکر که همش یه خواب عجیب بود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۰
samira sr

نظرات  (۱)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۷ مجسمه متحرک
وای چقدر بد! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی