دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

اسلام علیک یا علی ابن موسی الرضا....

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ق.ظ

داشتم برای خودم توی G+ میگشتم چشمم خورد به یه پستی که عکس حرم امام رضا گذاشته بود.....

دلم یهویی پر کشید تا اونجا...تا حرم... برای دقایقی حال خیلی خوبی داشتم انگار که منم توی حرم ایستادم و دارم با امام رئوف حرف میزنم...براشون گفتم که دلم چی میخواست.... ولی من کجا و شما کجا...خواستم خیلی بزرگ بود....

ای کاش قسمتم بشه....فارغ از اینکه اون حاجت رو بگیرم یا نه....خوش به حال اونایی که الان توی حرمت هستن....

این عکسم گذاشتم تا شاید دل شما رو روانه کنم مشهد....دوست داشتم از عکسای خودم بذارم ولی خب تو لپ تاپ نداشتم...

انشالله فرصتهای بعدی از اونها میذارم. :)

التماس دعا

دا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۱
samira sr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی