دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کیش، رفتن یا نرفتن؟!

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

من یه چند وقتی بود بیکار بودم و خیلی تو این 4 ماهه دنبال کار بودم الحمدلله یه جای فعلا گفتن به صورت اموزشی بیا. از بهمن باید برم . از طرفی یکی از اشناهامون برامون میخاد تو کیش ویلا بگیره ما 3 روز بریم. اونم اخرای بهمن. 

حالا من موندم چه کار کنم؟؟؟؟ همین اول کاری مرخصی بگیرم یا برم سفر. تا حالا هم نرفتم و میدونم دیگه احتمالش کمه همچین داستانی برام پیش بیاد....

از این دو راهی ها بدم میاد :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۳۰
samira sr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی