دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چه کنم؟؟؟

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ق.ظ

یه همکاری دارم که اونم زود رنج. اما از نظر وزنی نقشش پرر نگتر من. اون تحلیلگر و من برنامه نویس. مدتی که با من رفته توی قیافه  و من یکبار باش حرف زدم و گفت مشکلش اینه که من ادم پر حاشیه ای هستم و اون دوست نداه در این محیط کار کنه... در حالیکه خودش میدونست مشکل من فقط خشم و نحوه کنترل اونه و من حاشیه ساز نیستم...

چند ماه گذشته و من رفتار اشتباهی نداشتم و اون هنوز اونطوری با من رفتار میکنه و من به شدت ازرده میشم. نمیدونم چکار بکنم چون هر روز صبح میبینم و ازرده میشم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۱
samira sr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی