دست نوشته

مینویسم تا شاید...

دست نوشته

مینویسم تا شاید...

منزلی برای آرامش روح
انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حال-اش

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ق.ظ

سلام

چند شب پبش داشت میگفت حالم توی رابطه خوب نیست

خیلی سعی کردم محکم حرف بزنم ولی یه جاهایی اشکم جاری شد. آخرش گفتم برای حال بد رابطتت چه کار میخوای بکنی؟

گفت نمیدونم

گفتم میخوای تموم کنی؟ حرفی نزد...

یه چیزی گفتم و بعد گفتم بعنوان تقاضا آخرم اینکار بکن...گفت آخر؟ عملا گفت چرا میگی آخر...میگه تو خیلی غر میزنی و البته راست میگه یه جاها غر میزنم بهونه میگیرم خصوصا جاهایی که دلم میخواد ببینمش و نمیشه

انگار وابسته شده باشم. 

یکی از دوستام که طلاق گرفته میگفت توی ازدواج اول من ادم وابسته ای بودم و از این نقطه ضربه خوردم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۰
samira sr

نظرات  (۱)

اگر منظور از رابطه رابطه با همسره که معاذالله از عدم وابستگی
اگه منظور نامحرمه که واویلا از وابستگی و عدم و وابستگی و ...
واویلا از رابطه با نامحرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی